Durant la primera setmana de curs treballem de valent! Cada dia fem gairebé cinc hores de classe de llengua i, després, activitats culturals i practicar al carrer tot el que aprenem…!

Demà dissabte (31 d’agost) fem una visita teatralitzada a la ciutat romana d’Empúries, i a la tarda, anem a la platja tots junts. Esperem que faci bon temps. Però diumenge ens mereixem un dia de descans!

Aquests dies hem après a dir què fem habitualment i què ens agradaria fer… Per això use hem demanat que feu propostes d’activitats (no obligatòries!!) per fer diumenge.

Em sembla que ja n’heu parlat abans, perquè totes les propostes s’assemblen. Les podeu llegir a continuació:

UVIC Imatge Sagrada FamiliaManon: Diumenge vull Visitar Barcelona. Primer vull visitar la sagrada família. Després vull visitar el Zoo de Barcelona perquè m’agraden els animals. A la tarda vull anar a un tapasbar i sopar i beure una mica de vi.

Sophia: El diumenge dormo fins al migdia. A la tarda prenc el tren a Barcelona. Si el temps és bo, me’n vaig a la platja, si el temps és dolent, vaig a ‘La Rambla’. A les deu em prenc l’últim tren de tornada a Vic.

Nhu quynh: M’agradaria cuinar i menjar amb un gran grup, es més divertit que sola. M’àgradaria també anar a la platja i nedar en el mar, per exemple a la Costa Brava. A més a més m’agradaria visitar una ciutat gran i interessant com Barcelona.

Franzi: M’agradaria anar a Barcelona diumenge per anar a la platja i veure els punts de referència. A la tarda torno a Vic per dinar i fer la migdiada. Desprès rento la roba i llegeixo. A la nit em trobo amb amigues i cuinem juntes i després veiem una pel·lécula. Després de la pel·lícula que veig a casa em rento i me’n vaig a dormir.

Sangeeta: El diumenge, llevar-se tard i després vaig a anar a Barcelona amb els meus amics. M’agradaria caminar per la platja, nedar al mar, prendre el sol i fer castells de sorra. A la nit, em vull anar a un club a Vic, perquè vull ballar i socialitzar amb amics.

Cigdem: Diumenge vull dormir, després vull esmorzar amb els meus companys. Després de l’esmorzar vull llegir un llibre i trucar a la meva mare a Alemanya. Després de menjar alguns amics i jo volem anar a Barcelona a la platja, on visitarem una mica la ciutat. A les 18/19 hores volem anar a sopar. Quan tornem, vull xerrar amb els meus amics d’Alemanya, prendre una dutxa i després anar al llit.

Amy: El diumenge, jo vull dormir molt, llavors anar a córrer i després m’agradaria dutxar-me i esmorzar. Després de l’esmorzar, m’agradaria xatejar amb les amigues a l’Internet i fer trucades amb la meva família. Més tard vull sortir amb les amigues a la platja i gaudir del clima. A la nit, quan tornem de la platja, soparem. Després de dinar a la nit volem veure una pel·lícula juntes. Després vull llegir i anar al llit.

Dominika: Jo vull veure pel·lícules o anar al cinema diumenge. M’agradaria també viatjar i passejar a les muntanyes. Jo vull fer una cervesa encara que dilluns treballem.